There was an error in this gadget

Welcome 2 My ManSioN

TAke Ur" Time

My Dear FolloW2wers"

Saturday, 29 October 2011

Plz come back,Im really2 Miss u.;'(

Plzzz,really miss u..really!!
miss u both,plz come back!!!
miss u putih..!!

miss u itam!

(maaf gambar ini rosak ttp mberi seribu makna dan perasaan.)
i miss first time we meet...;')huhu,that was a fantastic day for me to meet u.putih..i love u/..

Di hati ini hanya Tuhan yg tahu...jika kau ditakdirkan x kembali,semoga kau berbahagia di sana,mungkin tuan barumu.....

aku kan sentiaasa merinduimu sebagai tuanmu,sbgai kakak mu(mgkin aku bodoh tp itu aku rasekan...)

..jikau kau ditakdirkan pulang kesisiku aku kan besyukur x terkira dan menyayangi lebih dari ku menyangi mu sblum ini....

doakan mereka kembali...Kembalikan kucing2 kesayanganku Ya-Allah....

this song are dedicated for you both....Elliot Yamin..Wait 4 u..

Thursday, 27 October 2011

Ilusi optik?

Edited by Photoshop...;)


komen ea..=D

Lucy Kesayanganku..=)


▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▒▒▒▒█▓█▓█▒▒▒▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒▒█▒▓▒█▒▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▒▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█



~Bestnya kalau ade orang hadiakan aku teddybear!XD


~Bukannya yg aku beli sendiri gne duit poket aku,huhu


~Siapa nak bagi,korang nak bagi..?Kepingin deh..gurau ja..^^




~TAta,Assalamualaikum...^^

Thursday, 13 October 2011

Score A Programe-SUW-5

9 oktober 2011,Ahad.


syuu tlh mengikuti program sscore A anjuran ZRB Milionare Club di bawah KENSHIDO...^^
ape tu program score A?score A nie program pendidikan...ssper yang nak anak die berjaya ley laa beli portal score A kat sini.: www.scorea.com.my

di samping itu,kite ley wat duit gak melalui program nie..Hebat mmng hebat..XD
Dengan program telah terlahirnya 44 orang  jutawan..XD hebat ak hebat program nie..?!!


__nak jadi cam Encik kat sebelah nie tak?Teruskan membaca..^^n joinla score A Programme..x de anak pun bleh masuk tau..=D

__

klaaah,setelah g kem seminar i hari nie syuu dapat ramai kenalan baru.sukelahXD
KAk yah,Abg Ramzi,Abang RAdi.Abg Epi(firdaus),Abang Fauzi (zi),kebanyakkan duk kat Dungun..Bereslaaa,lea la slau jupe..XD
(syuu perasaan laaa,apasal kenalan baru syuu ade ramai Zi kat belakang,lol...kebetulannlaa..XD)
__

lpas tu kan,kat seminar nie.XD,diorg telah himpunkan semua jutawan yg berjaya lahir dari score A.hebat tetap hebat..XDpakain diorang,fuhh,mahal gler..kereta2 diorg lakk bukan kreta biasa,semuanya WWOWW,kereta mewah you...pengsan syuu dibuatnya.(odw nak pgsan jer,x pengsan pown..:P,tpo mcm tulaa perasaan nyer...)

kereta sume camni laker:
siapa taknak..bulat mata sengsorang....=D
__

mailla,join wat score A ramai2,jom realisasikan harapan Score A untuk melahirkan jutawan seramai 200 org tahun depan,december 2012..Amiin....

__
sejak tu,terdetik hati syuu nak wat score A.tgh cari modalla nie..XDhihi,doakan kejayaan syuu...^^Insya-Allah,lawan jangan tak lawan,Sampai jadi jutawan.!!Heeeeyahh!!hebat<3

sunrise business...^^
KenSHi Do hebat....XD
Score A Hebat.....XD
Zrb MC lagilaa hebat...XD

tapi rezeki hanya di atas kuasa Allah SWT,kite hnya berusa.InsyaAllah rajin berusaha,rajin laa Duit tu datang..^^

klaaa,papaiiii.Assalamualaikum..

Keidahan susunan no.1 membentuk api.

ndah tetap indah.

111111111111111111111111111111111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶111111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶111111111111111111 
111111111111111111111111¶¶¶11¶¶11111111111111 
1111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111111 
111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111 
11111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111111111111 
11111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111111111 
1111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
11111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶11111111111111 
111111111111111111¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶11111111111111 
1111111111111111111¶¶¶¶¶11¶¶¶¶111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶¶11111111111111111111 
1111111111111111111111¶¶¶¶1111111111111111111 
111111111111111111111111¶¶1111111111111111111 
111111111111111111¶11111¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111¶¶1111¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
1111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶¶¶¶111111111111111111 
1111111111111111111111¶¶¶¶¶111111111111111111 
11111111111111111111111¶¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111111111¶¶¶111111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶111111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶¶11111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶¶11111111111111111 
1111111111111111111111111¶¶¶11111111111111111 
111111111111111111111111¶¶¶111111111111111111 
1111111111111111111111¶¶¶¶¶111111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶¶11111111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶111111111111111111111 
111111111111111111111¶¶¶111111111111111111111 
1111111111111111111111¶¶1¶1111111111111111111 
1111111111111111111111¶¶1¶¶111111111111111111 
111111111¶¶¶¶111111111¶¶11¶¶11111111111111111 
1111111¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶1¶¶¶11111111111111111 
11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶11¶¶¶11111111111111111 
1111¶¶¶¶¶¶1111¶11111¶¶11¶¶¶¶11111111111111111 
1111¶¶¶¶¶11111111111¶¶1¶¶¶¶¶11111111111111111 
1111¶¶¶¶¶1111111111¶¶1¶¶¶¶¶¶11111111111111111 
111¶¶¶¶¶¶111111111¶¶11¶¶¶¶¶¶1111111111¶¶¶1111 
1111¶¶¶¶¶¶11111111¶¶1¶¶¶¶¶¶1111111111¶¶¶¶¶111 
1111¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶1¶¶¶¶¶¶¶1111111111111¶¶11 
1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶1111111111111¶¶11 
11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶1111111111111¶¶11 
11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶¶11 
111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶11 
111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111 
1111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111 
11111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶1111 
11111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111111111¶¶¶11111 
11111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1111111111¶¶¶11111 
111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1111111111¶¶¶¶11111 
111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶1111111111¶¶¶¶11111 
1111¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶11111111111¶¶¶111111 
1111¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶¶111111 
1111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶¶¶11111 
111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶1111¶¶¶11111 
11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶111¶¶¶11111 
1111¶¶¶1¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶11¶¶¶¶1111 
111¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶111¶¶¶1111 
11¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶111 
11¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111¶¶¶111 
1¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶11 
1¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111¶¶¶11 
1¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111111¶¶¶¶1 
1¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶111111111111¶¶¶1 
1¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶11¶¶¶¶111111¶¶¶1 
1¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶11¶¶¶11¶11111¶¶¶1 
1¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶1¶¶¶11111111¶¶¶¶1 
11¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1¶¶111111111¶¶¶11 
111¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1¶¶¶1111111¶¶¶¶11 
1111¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶1¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶111 
11111¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111 
1111111¶¶¶¶¶¶¶1111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111 
1111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111111111 
1111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111111111111 
111111111111111111111111111111111111111111111

_Juz be the way you re_


"Aku pernah dibebani dengan kerja2 yang banyak"
"Aku pernah di marahi kerana kesalahan ku"
"Aku pernah di benci kerana kelakuanku "
"Aku pernah melukakan hati sahabatku,aku rindu padamu"

 Namun aku reda dgn apa yg berlaku.Pengalaman yg pahit akan menjadi manis andai kata kita dapat melihat hikmah di sebaliknya.

Kini aku dengan rasa bersyukur dapat menyiapkan tugas2 yg diberi dgn cepat dan baik gara2 kerja2 ku dahulu.
Kini aku tidak dimarahi lagi kerana aku sudah kesal dengan apa yg aku buat.
Aku tidak di benci lagi kerana aku cuba mnghilangkan kelakuan ku yg cepat marah jauh2 dgn berdoa dan penuh sabar...Alhamdulillah..aku punya rakan yang baik2...
Aku berjanji akan menjadi sahabat yanh terbaik buatmu..maafkan andai saya ada melukakan hati kalian...

Ya allah,kurniakanlah sahabat yang baik kepadaku.jadikan aku sahabat yang baik dan anak yang solehah.
Ibu,ayah,kakak,abang,adikkku dan rakan2 ku.....I love you all...XD

syuu bersyukur dapat jadi diri sendiri...^^
peganglaa kate ini,
"You are really mazing,juz Be the Way you re"
setiap org adalah istimewa,jadilah dirri sendiri....=)

segala yang berlaku dan telah berlaku dan akan berlaku sudahpun ditentukan oleh Allah SWT sejak Azali lagi,kita hanya mampu berusaha dan berdoa.........Semoga kita dijadikan di dalam golongan yang beriman dan berguna.


Assalamualaikum..:')

_Luahan hati_



aku di hina dengan bermacam kata,
aku dibeban dengan kerja,
aku dipenuhkan dengan masalah,
aku sentiasa sibuk,
dengan kata lain aku di uji dengan pelbagai cara,
walaupun begitu,ia memberi seribu makna buatku...
ia mnejadi satu pengalaman yg baik.dan guru yg baik...
Alhamdulillah,kini aku boleh hadapinya dengan penuh kesabaraan..
Aku akan terus berusaha dan hidup demi harapan dan cita2 ku,and the first one is hidup demi kebahagiaan dunia an diakhirat...

Ya allah,jadilah kami di dalam golongan2 yg berjaya dan beiman kepada-Mu,Ya Allah...
never give ,keep tryiin,and our work hard will show,Insya-Allah



_jadilah orang yang membantu,bukan yang dibantu...
Insya-Allah,hidup anda akan senang dan bahagia...=)