There was an error in this gadget

Welcome 2 My ManSioN

TAke Ur" Time

My Dear FolloW2wers"

Sunday, 22 April 2012

Kata2 ku sebelum cuti sem.GMK sesi 2 2011/2012

e-clas:minta maaf semua klu syu buat slah kat korunk...

Tq:sebab boleh trima baik buruk syuu..:')
Tq:sebab masih setia berkawan
Tq:sebab buat sye ginim,,:')awak dah buat sye jad semakin rinduw kat awak,awak tau..?:')
Take Care:sebab perjalanan kita masih jauh..
Good Luck:semoga kehidupan mu diberkati Allah..
Doaku Untukmu:sentiasa mengiringi perjalann mu...
Kawan fb:=) *no comment*,macam2 ragam,hhuuhu
Kawan DA:korunk mmng hebat
Kawan Lame:rindu saat2 lalu
Kawan Tati:cuti 3 bulan,antara suka dan duka....
Para likers:tq like status n gmbar2 syer..=)hihi
Penyibuk:korunk ttp sibuk,haha~teruskan usha anda...: D
♥: ermm,study study and study,,,emmm,tpi sunyi...juge kekadang,perassan jeles ttp ader tgok org,hahaha
Kawan kesayangan:will miss u,harap2 boleh jupe selalu like a first that we meet until now....; )
Lecturers:Thanks for teaching us,slamat bercuti,....: )
Kpada Awak yg saya......:senyum x perlu kate ap2
GMK:Good luck n kerja org..♥
kpd my hoshi:tidurlaa yer..zzZZZ
My second Hoshi:daa tidor,hahaha...lentok...atas katil,,hahaha
My sweet Hoshi:tunggu tuan die balik and miaw,miaw...♥ so sweet
My Hoshi:lalalalala,x wujud ...
My self:nak tidur lepas tulis status nie..

kerezakan semasa menulis status ni:Huruf P..^_^;
Kepuasan selepas menulis status nie:lega
kata2 akhir sebelum cuti:i will miss u,take care..
remeber me and i will remeber you.........2012

eclass:syuhadah (c)




Thursday, 8 December 2011

SElamat pagi semua~

JUmaat,7.25 pagi,9/11/11...


Selamat pagi semua,apa khabar kalian..?^^
SEharian syuu di hadapan Hiryu_Chan nie,hiihii(laptopku),
dok buko blogspot je,tp x dop bende sangat pown...cube wat post baru jer...

hihi,ummm,jap2...umm,pagi ni sarapan ape ea..?KAlau dapat air nescafe n Roti canai panas sedap jugok...hihi(pekat sungguh ganu minoh nie_hihii~BEst gok kekadang tuh)

~macam mat saja lam citer bini2 ku gengster ow,brape kali doh dom ngulang,besor kecik besor kecik doh ni,hihiiii,hahaa.XD

klaaaaa,selamat pagi semua,mulakan hari anda denga ceria,,tata
Assalamualaikum,,,nanti Syuu update lagi....bnyk mende nak wat ni....=)
(selagi buleh update,update,xD)



~Indahnya pagi Jumaat nie,Andai ku terpaksa pergi hari ini aku dambakan syahid..
XDelah,ciptaan Allah sungguh indah Subhanallah,betul2 indah pagi ni...
Amin..Bersyukur kpada Allah krana masih lagi menghidupkn aku pd hari ini.

:)

50 Tips Cara Memikat Lelaki

  1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka.
  2. Pandai memasak adalah ciri-ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda.
  3. Berpewatakan menarik mampu menarik minat mereka.
  4. Jujur dan sentiasa merendah diri.
  5. Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tidak suka.
  6. Mempunyai bentuk badan yang menarik (terpulang kepada individu).
  7. Mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut.
  8. Pandai dalam memainkan peranan sebagai seorang wanita ketika berada di samping lelaki yang anda minati.
  9. Jangan terlalu mengongkong.
  10. Ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan.
  11. Jaga cara pemakaian anda, seksi atau tidak terpulang kepada lelaki yang anda minati.
  12. Sering memberikan kad ucapan buat si dia yang kamu minati untuk ‘plan’ pertama memikat dirinya.
  13. Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu.
  14. Apabila berhadapan dengan lelaki yang kamu minati, renungi matanya dan tunjukkan sifat humor kamu. Ini adalah taktik untuk memberitahu si dia bahawa kamu boleh didekati tetapi bukan bererti kamu ini perempuan murahan dan mudah didekati.
  15. Jangan bersikap selalu jual mahal apabila berada bersama mereka.
  16. Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.
  17. Tidak mudah putus asa dan sentiasa berdiri di atas kaki sendiri tanpa meminta pertolongan dari orang lain.
  18. Jangan suka bercakap benda yang tidak berfaedah ketika bercakap dengan mereka.
  19. Jangan bandingkan ‘dia’ dengan lelaki-lelaki yang pernah kamu kenali.
  20. Menjadi temannya ketika dia susah dan senang.
  21. Lelaki suka kamu menjadi pendengar yang setia dan tidak suka wanita yang suka membangkang.
  22. Yang paling penting lelaki suka dimanjai dengan belaian dan kata-kata yang romantik.
  23. Bunyi derapan kasut ketika berjalan juga mampu menarik perhatian lelaki.
  24. Lelaki tidak suka jika kamu memakai mekap yang terlalu tebal.
  25. Mengetahui bila hari lahirnya.
  26. Menghormati dirinya, keluarga dan teman-teman yang rapat dengannya.
  27. Bersikap matang dalam tutur-kata dan tingkah laku. Lelaki tidak suka wanita yang bersikap terlalu kebudak-budakan.
  28. Manja!
  29. Jangan terlalu ‘excited’ ketika bertemu dan berbual dengannya. Contohnya berbual terlalu lama di telefon untuk perkenalan pertama.
  30. Jangan terlalu bersikap ‘kelakian’ dan ganas dalam pergaulan.
  31. Jangan terlalu menunjukkan bahawa kamu ini terlalu baik dan ‘perfect’.
  32. Jangan perasan bahawa kamu ini mempunyai paras rupa yang jelita.
  33. Sentiasa memegang prinsip sederhana dan tidak boros di dalam perbelanjaan.
  34. Bersikap keibuan adalah antara tips yang perlu kamu titik beratkan.
  35. Sentiasa bercakap lembut dengan mereka.
  36. Ketahuilah mereka ini adalah golongan yang terlalu sensitif dan suka akan kelembutan apatah lagi dari seorang gadis.
  37. Kenali siapa dirinya sebenarnya sebelum kamu memulakan langkah untuk memikat.
  38. Lelaki sukakan wanita yang suka menjaga kulit. Jangan biarkan wajah kamu dipenuhi jerawat batu!
  39. Aset penting bagi kamu untuk memikat lelaki adalah mata, punggung dan gaya langkah kamu yang kemas.
  40. Jangan bersikap terlalu kuno.
  41. Bertanya khabar sekurang-kurangnya dua kali seminggu agar tali persahabatan kamu dengannya tidak putus begitu sahaja. Mungkin suatu hari nanti sikap kamu yang terlalu mengambil berat mampu menarik perhatiannya.
  42. Usia dan bentuk badan bukan menjadi ukuran yang penting tetapi kecerdikan, kejujuran dan tingkah laku yang bersopan-santun.
  43. Lelaki sukakan seorang wanita yang beriman dan beragama namun begitu kamu tidaklah perlu terlalu alim.
  44. Menunjukkan bahawa kamu bukanlah seorang gadis yang mudah dipermainkan.
  45. Jangan terlalu merengek dan mengada-ngada.
  46. Jangan tunjukkan kelemahan kamu ketika berada di samping lelaki yang kamu minati.
  47. Lelaki sukakan wanita yang bijaksana dan matang serta mudah diajak berbincang.
  48. Berjaya di dalam apa jua bidang yang kamu ceburi.
  49. Tidak terlalu meminta dan jaga tata tertib kamu di meja makan.
  50. Jangan terlalu over nanti lelaki akan meluat pula dengan kamu!
~semoga tips diatas dapat membantu,terima kasih...Syuu pun x tau nape syuu post tips2 nie...