Welcome 2 My ManSioN

TAke Ur" Time

My Dear FolloW2wers"

Thursday 13 October 2011

_Juz be the way you re_


"Aku pernah dibebani dengan kerja2 yang banyak"
"Aku pernah di marahi kerana kesalahan ku"
"Aku pernah di benci kerana kelakuanku "
"Aku pernah melukakan hati sahabatku,aku rindu padamu"

 Namun aku reda dgn apa yg berlaku.Pengalaman yg pahit akan menjadi manis andai kata kita dapat melihat hikmah di sebaliknya.

Kini aku dengan rasa bersyukur dapat menyiapkan tugas2 yg diberi dgn cepat dan baik gara2 kerja2 ku dahulu.
Kini aku tidak dimarahi lagi kerana aku sudah kesal dengan apa yg aku buat.
Aku tidak di benci lagi kerana aku cuba mnghilangkan kelakuan ku yg cepat marah jauh2 dgn berdoa dan penuh sabar...Alhamdulillah..aku punya rakan yang baik2...
Aku berjanji akan menjadi sahabat yanh terbaik buatmu..maafkan andai saya ada melukakan hati kalian...

Ya allah,kurniakanlah sahabat yang baik kepadaku.jadikan aku sahabat yang baik dan anak yang solehah.
Ibu,ayah,kakak,abang,adikkku dan rakan2 ku.....I love you all...XD

syuu bersyukur dapat jadi diri sendiri...^^
peganglaa kate ini,
"You are really mazing,juz Be the Way you re"
setiap org adalah istimewa,jadilah dirri sendiri....=)

segala yang berlaku dan telah berlaku dan akan berlaku sudahpun ditentukan oleh Allah SWT sejak Azali lagi,kita hanya mampu berusaha dan berdoa.........Semoga kita dijadikan di dalam golongan yang beriman dan berguna.


Assalamualaikum..:')

No comments: