Welcome 2 My ManSioN

TAke Ur" Time

My Dear FolloW2wers"

Thursday 13 October 2011

_Luahan hati_



aku di hina dengan bermacam kata,
aku dibeban dengan kerja,
aku dipenuhkan dengan masalah,
aku sentiasa sibuk,
dengan kata lain aku di uji dengan pelbagai cara,
walaupun begitu,ia memberi seribu makna buatku...
ia mnejadi satu pengalaman yg baik.dan guru yg baik...
Alhamdulillah,kini aku boleh hadapinya dengan penuh kesabaraan..
Aku akan terus berusaha dan hidup demi harapan dan cita2 ku,and the first one is hidup demi kebahagiaan dunia an diakhirat...

Ya allah,jadilah kami di dalam golongan2 yg berjaya dan beiman kepada-Mu,Ya Allah...
never give ,keep tryiin,and our work hard will show,Insya-Allah



_jadilah orang yang membantu,bukan yang dibantu...
Insya-Allah,hidup anda akan senang dan bahagia...=)

No comments: